söndag, augusti 03, 2008

Agile 2008

På plats i Toronto och imorgon börjar konferensen Agile 2008. Bor på 24de våningen och idag väcktes jag av ett falskt brandalarm från 15 våningen. Lite lätt jet-laggad kunde jag inte somna om så nu tänkte jag bege mig till Torontos stora turistattraktion – CN Tower med världens högsta, av människan skapade, observatorium.

Har för övrigt lite problem med att få ström till min dator. Igår köpte jag en konverterare på Best Buy och den funkade ju bra, till allt utom min dator. Datorn har en bredare kontakt… Någon som har nått tips på var man kan köpa en som funkar även till datorsladdar?

Annars så ser jag väldigt mycket fram emot att konferensen ska dra igång imorgon! Ska bli skönt att få lite mera kolla på läget för än så länge har jag ingen aning om var de olika föreläsningssalarna ligger. Nåja, det löser sig nog och då kan jag se fram emot föredrag under veckan av så väl Mary Poppendieck och Mike Cohn!

(I mitt förra inlägg sa jag att mitt nästa inlägg skulle handla om min första erfarenhet från verkligheten med LINQToXML men det får vänta tills jag kommer hem.)

Inga kommentarer: